пʼятниця, 20 грудня 2013 р.
Модуль 9.. Рефлексія
Дуже хочеться, щоб знання та вміння всіх учнів відповідали вимогам стандартів та програм і при цьому було реалізовано їх особистий потенціал. Присутність у звичайному класі учнів із різноманітними навчальними особливостями і потребами вимагає ретельної підготовки та планування вивчення навчальної теми. Різні учні потребують різних видів підтримки. Для сприяння розвитку їх самостійності у навчанні вчитель має навчати їх ставити власні навчальні цілі, планувати свою власну навчальну траєкторію, планувати, реалізувати та оцінювати свою діяльність з реалізації власних навчальних цілей.Ми з колегами обговорили це питання в малих групах і зробили висновок: можна диференціювати навчання у чотирьох напрямках:• зміст;• процес ;• результати; • навчальне середовище.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар